Become a member

Price
300,00 DKK
Payment Options
  • Payment information is sent by email after registration
  • Via Dankort (recurrent subscription)

Become a new member
Thank you for your interest in supporting our work in the Horn of Africa! To support FairFishing's work with an annual membership of DKK 300, click 'Subscribe'.

Your membership is renewed yearly, and can be cancelled at any time.
Questions?
Get in touch with Christina Müller at cm@fairfishing.org, and we will help you out.

Terms and conditions for subscriptions

ENGLISH: This is a yearly membership between the customer and the NGO FairFishing. The membership is renewed and billed yearly, and the membership fee (300 DKK) will be withdrawn through the member’s payment card each year. When you click ‘Subscribe’, you agree that FairFishing will withdraw the yearly membership fee from your account. We will send you an e-mail confirmation for each withdrawal.

You can cancel your membership at any time, by contacting cm@fairfishing.org.

------

DANISH: Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og foreningen FairFishing, hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hvert år. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort. Ved oprettelse til abonnementsordningen hos FairFishing accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at FairFishing trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.

Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement.

Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os på cm@fairfishing.org. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk.

I accept terms and conditions

Antal deltagere: {participants_count}

Terms and conditions

You can pay with Dankort & MobilePay - VAT Number: 34912548
Terms and conditions
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter.

Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding.

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.

Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Bygmestervej 57, 2400 København NV, tlf.: 0045 53541789, mail: jch@fairfishing.org